عابر و سرنشین موتور، بیشترین فوتی‌های مشهد در تصادفات موتور سیکلت ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است
سرخط خبرها

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص): «تقاطع چهارسطحی آزادگان» مشهد پروژه ارزشمند و بی‌بدیلی است

  • کد خبر: ۱۹۹۳۸۴
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص): «تقاطع چهارسطحی آزادگان» مشهد پروژه ارزشمند و بی‌بدیلی است
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان مشهد پروژه ارزشمند و بی‌بدیلی است که امروز افتتاح و به مردم شهیدپرور این استان تقدیم می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار عبدالرضا عابد امروز، ۱۹ آذرماه، در مراسم بهره‌برداری نهایی از تقاطع چهارسطحی آزادگان و ۶۰ پروژه عمرانی، ورزشی و زودبازده منطقه ۱۲ که در سالن اجتماعات نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه، پروژه ارزشمند و بی‌بدیلی است که امروز افتتاح و به مردم شهیدپرور این استان تقدیم می‌شود.

وی افزود: خدمت به مردم جزو وظایف مسئولان است و این وظیفه را با افتخار و بدون منت انجام می‌دهند. امروز افتتاح این پروژه در ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) و برای زائرانی که تشریف می‌آورند و تردد می‌کنند، افتخار دیگری است. به مسئولان خسته نباشید می‌گویم و باید خدا را شاکر باشیم که توفیق داد و بر سر ما منت گذاشت که به مردم خدمتگزاری کنیم.

عابد بیان کرد: دشمنان انقلاب هیچ‌وقت برای این کشور و انقلاب خواستار پیشرفت، آبادانی، رفاه و آسایش نبودند، پیگیری می‌کردند که این اتفاقات برای خوشایند و خوشحالی مردم رخ ندهد و کشور همیشه محتاج و نیازمند وام گرفتن و دست‌درازی به سمت آن‌ها باشد و آن‌ها تشخیص دهند که این پروژه انجام شود یا نه.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه در زمان شروع کار قرارگاه خاتم، افراد زیادی اعتراض، کارشکنی و حتی توهین کردند که «شما نظامی هستید چرا این کار‌هایی که مربوط به شما نیست را انجام می‌دهید؟ این کشور را عقب می‌اندازد.»

وی ادامه داد: امروز این مجموعه در سه دهه توانست در مقابل رقبای خارجی بایستد. در بسیاری از مقاطع دشمنان کشور بیان می‌کردند ما نه تنها در کار‌های عمرانی بلکه در کار‌های تخصصی مانند انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی نمی‌توانیم وارد چنین پروژه‌های تخصصی شویم، اما امروز یکی از دستاورد‌های قرارگاه، پالایشگاه ستاره خلیج فارس است.

عابد اضافه کرد: در زمان ساخت این پالایشگاه، شرکت‌های خارجی به محض اینکه تحریم‌ها شروع شد و ضد منافعشان بود کار را متوقف کردند و از این کشور رفتند. فکر می‌کردند این کار ادامه پیدا نمی‌کند، اما فرزندان این مرز و بوم توانستند این پروژه را به بهره‌برداری برسانند و امروز مورد استفاده قرار گیرد. در کنار آن در حال ایجاد یک پالایشگاه دیگر نیز هستیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: مقام معظم رهبری فرمودند این قرارگاه بازوی توانمند برای همه دولت‌هاست. امروز افتخار می‌کنیم در خدمت دولت سیزدهم با این نگاه مردمی، بسیجی و انجام کار هستیم. کمتر حرف زده شده و بیشتر عمل می‌شود.

وی تصریح کرد: قرارگاه خاتم در ۱۳ استان و ۱۷ شهر ۲۵۰ تقاطع به طول بیش از ۸۰ کیلومتر ساخته است. این تقاطع یکی از افتخارات استان بوده که به همت مسئولان امروز بهره‌برداری می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->